خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی فیلمهای سینمایی ایرانی برای تماشا در ایام نوروز- 1

معرفی فیلمهای سینمایی ایرانی برای تماشا در ایام نوروز- 1

معرفی فیلمهای سینمایی ایرانی برای تماشا در ایام نوروز- 1

1- ماجرای نیمروز

ماجرای نیمروز را محمدحسین مهدویان کارگردانی کرده است. ماجرای نیمروز در 35 دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره را دریافت کرد. تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده سید محمود رضوی بوده است. مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر ،هادی حجازی فر و جواد عزتی از بازیگران این فیلم هستند.

2- هزارپا

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

این فیلم کمدی را ابوالحسن داوودی کارگردانی کرده است. هزارپا در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شد.این فیلم در سال 1397 تولید شده است. این فیلم به روایت قصه رضا نیازی (رضا عطاران) و دوستش منصور (جواد عزتی) می پردازد. سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، امید روحانی و ... از دیگر بازیگران این فیلم هستند

3- من سالوادور نیستم

من سالوادور نیستم را منوچهر هادی کارگردانی کرده و سید امیر پروین‌حسینی و منصور سهراب‌پور تهیه کنندگان این فیلم هستند.این فیلم در سال 1394 تولید شده است. رضا عطاران و یکتا ناصر از بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامه‌نویس این فیلم رضا مقصودی است.

4- خجالت نکش

خجالت نکش را رضا مقصودی کارگردانی کرده است. این فیلم روایتگر قصه زن و شوهری است که با وجود داشتن پسر و عروس، در میان‌سالی دارای بچه‌ می‌شوند. سید امیر پروین حسینی تهیه کننده این فیلم است. این فیلم در سال 1396 تولید شده است. احمد مهرانفر، شبنم مقدمی و سام درخشانی از بازیگران این فیلم هستند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده