دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی ده فیلم ترسناک ایرانی

معرفی ده فیلم ترسناک ایرانی

معرفی ده فیلم ترسناک ایرانی

قتل آنلاین

این فیلم را مسعود آب‌پرور کارگردانی کرده است. قتل آنلاین در سال 1384 تولید شده است و بازیگرانی مثل جمشید هاشم‌پور، حمید گودرزی، شهاب حسینی و الناز شاکردوست در آن ایفای نقش می کنند. نویسنده فیلم نادر وحید است. این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است.

رز زرد

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

این فیلم سینمایی محصول سال 1380 است. کارگردانی این فیلم را داریوش فرهنگ بر عهده داشته است و بازیگران آن امین حیایی، بهرام رادان، حدیث فولادوند، مرجان محتشم و داریوش فرهنگ هستند و نویسنده فیلم هم علی خودسیانی است. این فیلم در سال 1381 به نمایش درآمد.

خوابگاه دختران

این فیلم در سال 1383 منتشر شده است و کارگردانی آن را محمدحسین لطیفی بر عهده داشته است. در خوابگاه دختران بازیگرانی مثل باران کوثری، مجید صالحی و نگار جواهریان بازی می کنند.ایرج طهماسب نویسنده این فیلم بوده است.

پستچی سه بار در نمی‌زند

در این فیلم سینمایی علی نصیریان، محمدرضا فروتن، باران کوثری و امیر جعفری بازی می کنند. حسن فتحی نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. موسیقی این فیلم را فردین خلعتبری ساخته است. این فیلم محصول سال 1387 است. از بازیگران دیگر فیلم می توان به پانته‌آ بهرام، رویا تیموریان

و لیلا زارع اشاره کرد.

پارک وی

این فیلم محصول سال 1385 است. این فیلم را فریدون جیرانی نویسندگی و کارگردانی کرده است. نیما شاهرخ شاهی و رعنا آزادی ور از بازیگران این فیلم هستند. موسیقی این فیلم را آریا عطیمی نژاد ساخته است. این فیلم در سال 1386 منتشر شد. بازیگران دیگر این فیلم بیتا فرهی، محمد رضا شریفی‌نیا و نیوشا ضیغمی هستند.

شب بیست و نهم

این فیلم ساخته حمید رخشانی است و محصول سال 1367 می باشد. حسین گیل، رضا رخشانی، رضا رویگری و مرجانه گلچین از بازیگران این فیلم هستند. تدوین این فیلم را ساموئل خاچیکیان بر عهده داشته و موسیقی آن را مجید انتظامی ساخته است.

اقلیما

اقلیما را محمدمهدی عسگرپور کارگردانی کرده است. این فیلم در سال 1385 تولید شده است. نویسندگان این فیلم محمدرضا گوهری و محمدمهدی عسگرپور هستند. از بازیگران این فیلم می توان به حسین یاری، پانته‌آ بهرام، احمد مهرانفر و هنگامه قاضیانی اشاره کرد. موسیقی این فیلم را محمدرضا علیقلی ساخته است.

اثیری

فیلم اثیری را محمدعلی سجادی نویسندگی و کارگردانی کرده است. این فیلم محصول سال 1380 است. خسرو شکیبایی، امین حیایی و هانیه توسلی بازیگران این فیلم هستند. کارن همایونفر آهنگساز این فیلم بوده است. این فیلم در سال 1382 اکران شد.

آل

این فیلم ترسناک در سال 1388 تولید شده است و بهرام بهرامیان آن را کارگردانی کرده است. مصطفی زمانی، آنا نعمتی، همایون ارشادی و هنگامه حمیدزاده بازیگران این فیلم می باشند. علی معلم تهیه کننده فیلم است و بهزاد عبدی موسیقی آن را ساخته است.

ماهی و گربه

این فیلم در سال 1393 تولید شده است. شهرام مکری نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. جالب است بدانید تمام این فیلم در یک سکانس پلان روایت می شود. از جوایز ماهی و گربه می توان به جایزه بخش افق‌های جشنواره ونیز اشاره کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده