خرید از سراسر دنیا


» معرفی برترین انیمیشنهای سال 2019

معرفی برترین انیمیشنهای سال 2019

معرفی برترین انیمیشنهای سال 2019

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان (How to Train Your Dragon: The Hidden World 2019)

این انیمیشن که چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 3 هم نام دارد، یکی از برترین انیمیشن های سال 2019 بود. انیمیشن How to Train Your Dragon 3 2019 به دلیل وجود صحنه های اکشن، صداپیشگی های عالی و درخشان و موسیقی متن زیبا و قصه خوب مورد اقبال منتقدان واقع شده است. این انیمیشن آخرین قسمت از مجموعه "چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم" می باشد. هر کدام از قسمت های قبلی این مجموعه در فهرست بهترین انیمیشن های سال قرار گرفته اند. در این قسمت هیکاپ تلاش دارد که به کوششهای خودش به منظور ساخت آرمان شهری برای هیولاها ادامه دهد.

در این موقعیت، بی دندان که اسم اژدهای هیکاپ می باشد با هیولایی از گونه خودش روبرو می شود. هیکاپ و بی دندان به زودی وادار می گردند که با مهم ترین تهدید عمر خود مواجه شوند.

فیلم لگویی 2: قسمت دوم (The Lego Movie 2: The Second Part)

5 سال از قصه فیلم اول گذشته است و شهروندان در امنیت و آرامش در شهر لگو ها به سر برده و زندگی خود را می گذرانند تا اینکه این بار تهدید تازه ای آغاز به خراب کردن لگوها می کند؛ ویرانی هایی که بازسازی آنها مدت زیادی طول می کشد.کریس پرت، الیزابت بنکس و جونا هیل از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

داستان اسباب بازی4 (Toy Story 4)

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

قسمت چهارم داستان اسباب بازی قطعا از بهترین انیمیشنهای سال2019 می باشد. جادوی پیکسار در تک تک لحظات این انیمیشن به چشم می خورد و داستانی که سازندگان این اثر برای پایان دادن به قصه وودی و باز و رفقا نوشته اند، بی‌همتاست. این انیمیشن زیبا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. داستان اسباب بازی ۴ توانست اثبات نماید که دنباله‌های یک اثر همیشه ضعیف از کار درنمی آیند بلکه بعضی اوقات قوی‌تر هم هستند.

شیر شاه (The Lion King)

شیرشاه، یک بازسازی خارق العاده و تماشایی از یکی از خاطره انگیزترین کارتون های ساخته شده در والت دیزنی می باشد؛ در حقیقت هشتمین «لایو اکشن» این کمپانی می باشد. ماجرای این انیمیشن، برگرفته از نمایشنامه «هملت» اثر «شکسپیر» است و نیم نگاهی هم به زندگی پیامبران در انجیل دارد. ساخت این انیمیشن به شکل فتورئالیستی بوده است به گونه ای که سازندگان از تصاویر واقعی حیوانات ترکیب شده با جلوه های ویژه کامپیوتری بهره گرفته اند. نسخه سال 1995 این انیمیشن زیبا برنده 2 جایزه اسکار موسیقی متن و ترانه شد. دونالد گلاور و ست روگن از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

پرندگان خشمگین 2 (The Angry Birds Movie 2)

بازی زیبا و جالب «پرندگان خشمگین» که بسیار زود جای خود را بین علاقه مندان بازی پیدا نمود و موفقیت جهانی خوبی هم داشت سوژه خوبی به منظور تولید انیمیشن شد. سال 2013 یک سریال با نام « Angry Birds Toons» از این پرنده ها تولید شد و در 3 فصل تا میانه های سال 2016 ادامه پیدا کرد. تقریبا همزمان با پایان یافتن این سریال، قسمت اول انیمیشن سینمایی «فیلم پرندگان خشمگین» منتشر شد. در قسمت های قبلی ماجرای دزدی خوک ها از پرندگان و تلاش آنها برای مبارزه روایت می شد اما در این قسمت آنها قرار است دشمنی پرسابقه شان را کنار بگذارند و با همدیگر یک تیم تشکیل دهند.پیتر دینکلیج و بیل هدر از صداپیشگان این انیمیشن به شمار می آیند.

یخ زده2 (Frozen 2)

والت دیزینی، با این انیمیشن، 2 پرنسس محبوب و پرهوادار یعنی «السا» و «آنا» را به جهان معرفی نمود. «یخ زده» با فروش بیش از 1 میلیون دلار در دنیا، در زمره پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینما جای گرفت و جایزه اسکار بهترین انیمیشن و بهترین ترانه را کسب کرد. در قسمت دوم این انیمیشن آنا، السا، کریستوف و اولاف به اعماق جنگل می روند تا در مورد پیشینه سرزمین خود اطلاعاتی کسب کنند..

جاسوس های نامحسوس (Spies in Disguise)

خالق انیمیشن هایی مانند «عصر یخبندان» و «ریو» این بار یک قصه جاسوسی را روایت کرده است.«جاسوس های نامحسوس»، بر پایه انیمیشن کوتاه «Pigeon: Impossible» از «لوکاس مارتل» می باشد. در این انیمیشن، بهترین جاسوس جهان که به یک کبوتر مبدل شده است با یاری همکارش قصد دارد دنیا را نجات دهد. ویل اسمیت و تام هالند از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

عروسک های زشت (UglyDolls)

کاراکترهای این انیمیشن بر پایه عروسک هایی که «دیوید هوروِث» خلق کرده تولید شده اند و اکثر صداپیشگان این انیمیشن موزیکال از خواننده های مشهور آمریکا می باشند. در جهانی که تمام بچه ها به دنبال عروسک های جذاب، بی نقص و زیبا هستند، عروسک هایی هم به چشم می خورند که نه تنها زیبا نیستند بلکه اکثر آنها، نقصی در ظاهر خود دارند. ولی این عروسک های نازیبا نیز دوست دارند با وجود نقص های خود دیده شوند. کلی کلارکسون و نیک جوناس از صداپیشگان این انیمیشن به حساب می آیند.

پارک شگفت انگیز (Wonder Park)

دختری به اسم «جون»، یک شهربازی پنهانی با عنوان «واندرلند» در اعماق جنگل می یابد؛ این پارک مملو از وسایل جذاب و حیوانات بامزه می باشد. وقتی که «جون» درمی یابد که این پارک محصول تخیلات او است؛ تصمیم می گیرد با یاری حیوانات مجددا شگفتی را به پارک شگفت انگیز بازگرداند. جنیفر گارنر و میلا کونیس از صداپیشگان این انیمیشن می باشند.

لینک گمشده (Missing Link)

سِر لیونل فراست، کشف کننده اساطیر و هیولاها می باشد. او قصد دارد به سمت شمال غرب آمریکا سفر نماید تا وجود موجودی افسانه ای که معتقد است از اجداد ما انسان ها می باشد را ثابت نماید. در این سفر، «آقای لینک» که نوعی پاگنده است همراه او است تا بلکه وی نیز بستگانش را بیابد. زویی سالدانا و هیو جکمن از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

کلاوس (Klaus)

کلاوس محصول اسپانیا می باشد و نگاهی نو به موضوع کریسمس انداخته است. این اثر از زاویه تازه ای به عید مسیحیان نگاه انداخته است و یک اثر کریسمسی کاملا خاص خلق کرده است. کلاوس یک انیمیشن دو بعدی جذاب است که به ریشه‌های بابانوئل پرداخته است. کلاوس هم دارای سر و شکل سنتی است و هم در مورد یک قصه کاملا کلاسیک سنتی می باشد ولی در عین حال طراوت و تازگی خاصی دارد و توانایی دارد مخاطبش را بارها غافلگیر نماید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده