خرید از سراسر دنیا


» بازیگران معروفی که با فرزند خود همبازی شده اند

بازیگران معروفی که با فرزند خود همبازی شده اند

بازیگران معروفی که با فرزند خود همبازی شده اند

بازیگران بزرگ سینما دارای استعداد زیادی هستند و قسمتی از این استعداد را فرزندان آنها به ارث می برند. در بین چهره های معروف هالیوود بازیگران بسیاری بوده اند که هنر بازیگری را به فرزندان خود آموخته اند. خیلی از آنها نقش پدر/ مادر و فرزند را در یک فیلم مشترک بازی کرده اند.

در ادامه بازیگران معروفی را به شما معرفی خواهیم کرد که همبازی شدن با فرزند خود را تجربه کرده اند.

۱- ویل اسمیت و پسرش جیدن اسمیت

ویل اسمیت و پسرش جیدن اسمیت در اثر سینمایی «در جستجوی خوشبختی» که محصول سال ۲۰۰۶ می باشد، یک زوج سینمایی ماندگار و به یاد ماندنی خلق کردند. پسر اسمیت در حالی که فقط ۸ سال داشت قلب سینمادوستان را به تسخیر خود درآورد. ویل اسمیت و پسرش یک دفعه دیگر در فیلم «پس از زمین» ک محصول ۲۰۱۳ است همبازی شدند و در آن هم نقش اعضای یک خانواده را ایفا می کردند.

۲- جری استیلر و پسرش بن استیلر

بن و جری استیلر در آثار سینمایی بسیاری همبازی هم شده اند، مانند فیلمهای کودک دل شکسته، زولندر و چاقالوها. مشهور ترین فبلمی که آنها همبازی شدند، فیلم اولی بود که محصول سال ۲۰۰۷ است و در آن نقش پدر و پسر را ایفا می کردند. در فیلم یاد شده جری استیلر ایفاگر نقش یک مرد عاشق پیشه اهل لاس وگاس بود که نصیحت های اشتباهی به پسر خود می کرد و بن نیز از تصمیم پدرش به منظور ازدواج عصبانی بود.

۳- کرک داگلاس و پسر و نوه اش مایکل داگلاس و کامرون داگلاس

سه نسل از خانواده ی داگلاس در فیلم کمدی «خصلت خانوادگی» همبازی شده اند. کرک داگلاس و پسر او مایکل از بازیگران برجسته هالیوود هستند. کرک داگلاس نخستین بار با نامزدی جایزه ی اسکار در سال ۱۹۴۹به شهرت رسید و در سال ۱۹۶۰، با بازی در فیلم «اسپارتاکوس» به جایگاه مهمی در هالیوود دست پیدا کرد. پسر او، مایکل داگلاس هم به فیلم های درام عاشقانه و توانایی منحصر به فردش در فریب دادن بینندگان مشهور است.

۴- مریل استریپ و دخترش میمی گامر

یقینا مریل استریپ در زمره بهترین بازیگران تاریخ سینما قرار دارد و در همه آثارش توانایی خود را اثبات نموده است. دخترش، میمی، از این لحاظ خیلی از مادرش عقب نیست، هر چند که فعلاً او تنها در چند فیلم ایفای نقش کرده است. نخستین اثری که این مادر و دختر در آن همبازی شدند، فیلم «غروب» بود که محصول سال ۲۰۰۷ می باشد. ولی در فیلم «ریکی و فلش» بود که آنها در آن توانایی های خود را اثبات کردند.

۵- مارتین شین و پسرش چارلی شین

مارتین شین که در فیلم زیبای «اینک آخرالزمان» بازی کرده است، پدر چارلی شین، بازیگر معروف است که بیش از ۱۰ سال در سریال «دو نفر و نصفی» حضور داشت. این پدر و پسر در دو فیلم سینمایی دیگر نیز یعنی No Code of Conduct و «وال استریت» در کنار هم ایفای نقش کردند. مارتین و چارلی در این آثار نقش پدر و پسر را بازی می کردند.

۶- دونالد ساترلند و پسرش کیفر ساترلند

کیفر ساترلند ایفاگر نقش اصلی سریال ۲۴ بود که در طی ۹ سال پخش شد. او پسر دونالد ساترلند، بازیگر مهم سینما می باشد که در سه گانه ی «بازی های مرگبار» ایفاگر نقش یک شخصیت شرور بود. ساترلندها نخستین بار در سال ۱۹۹۶ در فیلم سینمایی زمانی برای کشتن با همدیگر ایفای نقش کردند. دومین فیلم مشترک آنها، فیلم «رها شده» است که محصول سال ۲۰۱۵ می باشد.

۷- سیلوستر استالونه و پسرش سیج استالونه

«راکی بالبوآ» از ماندگارترین مشت‌زن های تاریخ می باشد، هر چند که در حقیقت یک شخصیت خیالی می باشد. در بین همه اپیزودهای این مجموعه فیلم، «راکی ۵» دارای ریتم کندتری بود، ولی یک ویژگی خاصش این بود که سیلوستر استالونه با پسر بزرگش، سیج همبازی شده بود. در این اثر سینمایی به درستی می شود دید که آنها نقشهای پدر و پسری خودشان را با موفقیت ایفا کرده اند.

۸- رابین ویلیامز و دخترش زلدا ویلیامز

فیلم سینمایی «خانه دی» (House of D) که در سال ۲۰۰۴ در سینماها اکران شد، نخستین فیلم مهمی بود که رابین ویلیامز فقید در آن با دختر خود زلدا همبازی شد. وی در این اثر ایفاگر نقش پیچیده ای بود. ویلیامز در فیلم «خانه دی» نقش یک سرایدار مدرسه را ایفا می کرد که دارای معلولیت ذهنی بود.

۹- تام هنکس و پسرش کالین هنکس

تام هنکس و پسرش کالین در سال ۲۰۰۸ در فیلم سینمایی «باک هاوارد بزرگ» کنار یکدیگر ایفای نقش کردند. نکته جالب ایتکه در این فیلم نقش اصلی را کالین برعهده گرفته بود، نه تام. کالین ایفاگر نقش مرد جوانی بود که از پدرش سرپیچی کرد و دانشگاه را رها نمود تا به آرزوی خود که تبدیل شدن به یک نویسنده ی بزرگ بود برسد.

۱۰- کلینت ایستوود و پسرش اسکات ایستوود

کلینت و اسکات ایستوود را می توان در زمره معروف ترین پدر و پسرهای جهان سینما قرار داد. این پدر و پسر حضور موفق آمیزی در فیلم های کلاسیک داشته اند. اسم کلینت ایستوود با ژانر وسترن آمریکایی پیوند خورده است. این دو در آثاری مثل «پرچم های پدران ما»، «مشکل منحنی»، «شکست ناپذیر» و «گرن تورینو» همبازی هم بوده اند.

منبع - روزیاتو

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده