دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی برترین فیلمهای کمدی 2019

معرفی برترین فیلمهای کمدی 2019

معرفی برترین فیلمهای کمدی 2019

1-روزی روزگاری...در هالیوود/ Once Upon a Time... in Hollywood

این فیلم مهم «تارانتینو»، در حال و هوای سال 1969 هالیوود روایت می شود؛ وقتی که یک بازیگر که ستاره درخشان حرفه اش رو به افول می رود با دوست و بدلکارش سعی می کنند تا به روزهای اوج بازگردند و شهرتی به هم بزنند.

روزی روزگاری...در هالیوود، در فستیوال فیلم کن حضور داشت و برای نخستین بار در 21 می 2019 در جشنواره نمایش داده شد. نکته جالب کن 2019 این بود که این فیلم را هیات نپسندیدند و در نتیجه هیچ جایزه ای این فیلم کسب نکرد و «تارانتینو» و تیمش با دست خالی از کن رفتند. تنها جایزه ای که نصیب این فیلم شد، جایزه نخلی بود که به سگی داده شد که در این اثر تارانتینو حضور داشت.

2-شزم/ Shazam

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن
در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است که هر فردی یک ابرقهرمان درون دارد و تنها بایستی کلمه جادویی را بداند تا قدرت خود را ظاهر نماید. در این فیلم سرنوشت برای «بیلی بتسون» که 14 سال دارد به گونه ای شکل می گیرد که به عنوان برگزیده نیرویی ابرقهرمانی به او برسد. هر چند در آغاز آن را به شوخی می گیرد و به طرز خنده داری در جهت مشهور شدن از آن بهره می برد اما با ورود شرور فیلم، ورق بر گشته و «بیلی» تلاش می کند با وجود سن کم خود، تبدیل به یک ابرقهرمان واقعی شود.

فیلم در زمان اکران موفق بود و مردم و منتقدان نسبت به این فیلم نظر بسیار مثبتی داشتند.

3-درس خوان/ Booksmart

کمدیِ فیلم درس خوان از نوع «داستان بلوغ» می باشد. در حقیقت، «الیویا وایلد» در نخستین تجربه کارگردانی خود، قصه 2 دختر دبیرستانی را روایت می کند که در واپسین روزهای مدرسه و با نزدیک شدن به زمان فارغ التحصیلی، این تصمیم را می گیرند تا 4 سالی را که به مطالعه و خانه نشینی سپری کرده اند تلافی کنند. این فیلم بودجه 6 میلیون دلاری داشته است.

4-مبارزه با خانواده ام/ Fighting with My Family

این اثر بر پایه مستندی تحت عنوان «کشتی گیران: مبارزه با خانواده من» از «مکس فیشر» تولید شده است و در آن داستان زندگی «سارایا جید بیویس» معروف به «پیج»، قهرمان کشتی کج و کمسیونر «اِسمک داون» روایت شده است. «فلورنس پیو» ایفاگر نقش «پیج» است که البته باید گفت در صحنه های کشتی در این فیلم، «تسا بلانچارد» که یک کشتی گیر حرفه ای می باشد به عنوان بدل حضور داشته است. این فیلم از دوران کودکی «سارایا» تا تبدیل شدن او به یک کشتی گیر حرفه ای را روایت می کند. این فیلم با بودجه 11 میلیون دلار تولید شد و بازخوردهای مثبتی داشت

5-آماده ای یا نه/ Ready or Not

این فیلم در سبک کمدی سیاه و همراه با مولفه های های وحشت تولید شده است. در این اثر سینمایی، «سامارا ویوینگ»، ایفاگر نقش نوعروسی می باشد که در روز مراسم با سنت عجیب و وحشتناک خانواده شوهرش مواجه می شود؛ در حقیقت رویدادی که قرار بود به خوشی به پایان برسد به فاجعه ای مبدل می شود که در پایان هر کسی برای نجات جان خود کوشش می کند.فیلم «آماده ای یا نه» با بودجه ای بالغ بر 6 میلیون دلار تولید شد؛ با این وجود، بازخوردهای خوبی گرفت. بازی «سامارا ویوینگ» را نیز منتقدان تحسین کردند.

6-کثیف/ The Dirt

این فیلم داستانی باورنکردنی ولی واقعی را روایت می کند که در مورد یکی از بدنام ترین گروه های هوی متال به نام «ماتلی کرو» می باشد که آنها را به ناهنجاری رفتاری و بازداشتهای متوالی می شناسند. فیلم «کثیف» از آغاز اکران، طرفداران را راضی نمود ولی با نقدهای منفی از طرف منتقدان روبرو شد که معتقد بودند این فیلم در به تصویر کشیدن جنبه های نگران کننده و مشکل ساز این گروه موفق عمل نکرده است.

7-لانگ شات/ Long Shot

کارگردان این فیلم جاناتان لوین است و بازیگرانی مثل شارلیز ترون و ست روگن در آن بازی می کنند. «لانگ شات» را کسانی دوست خواهند داشت که به شارلیز ترون، ست روگن، کمدی‌هایی در ارتباط با افراد قدرتمند جهان سیاست و آثاری که با ارجاع دادن به جهان واقعی شوخی‌های لحظه‌ای را می سازند، علاقه دارند. سایر بینندگان ولی وقتی که به Long Shot نگاه می کنند و داستان شارلوت و فرد در آن را دنبال می‌کنند، فیلمی بد و کمدی نازلی را نظاره می کنند که تنها سعی می کند خود را تا لحظه‌ی پایانی بامزه نشان بدهد.

8-دیروز/ Yesterday

این فیلم سینمایی بر پایه قصه ای از «ریچارد کرتیس» تولید شده است. در اینفیلم، «هیمش پاتل» ایفاگر نقش موزیسینی سختکوش است که پس از یک تصادف خودش را در جهانی می بیند که کسی گروه «بیتلز» را به خاطر نمی آورد و او اکنون می تواند از این مسئله به سود خودش استفاده نماید. در این فیلم «لیلی جیمز» نیز نقش دوست دوران کودکی وی را ایفا می کند. «دنی بویل» برای این فیلم موزیکال، 10 میلیون دلار هزینه نموده است تا حق استفاده از موزیک «گروه بیتلز» را داشته باشد. در مجموع ، بودجه این فیلم بالغ بر 26 میلیون دلار بوده است.


9-پسرهای خوب/Good Boys

کمدی‌هایی که در مورد نوجوانان و کودکان تولید می‌شود، به طور معمول همه‌پسند نیستند. ولی فیلمی که به تهیه‌کنندگی سث روگن و درخشش جاکوب ترمبلی تولید شده است، اوضاعش فرق می کند. هر چند این فیلم از سبک تمام کمدی‌های نوجوانانه پیروی می‌کند ولی توانایی بازیگران آن به همراه قصه درخشانش، آن را به یک شاهکار مهم تبدیل نموده است.

10-مرده‌ها نمی‌میرند/The Dead Don't Die

کارگردان این فیلم جیم جارموش است و بازیگران آن بیل مری، آدام درایور و تام ویتس هستند. این فیلم جارموش را همگان نمی پسندند. در واقع هنگام صحبت کردن در مورد این فیلم جارموش بایستی آن را طنزی دشوار و تولید شده ویژه هواداران سرسخت این فیلم‌ساز دانست. فیلمی که تهی از ابعاد تجاری نمی باشد، تیم بازیگری آن شلوغ است و گاهی اوقات خوذ را ضعیف نشان می دهد. ولی اگر بتوانید با تمام این موارد کنار بیایید، به خوبی درمی یابید که این اثر را نمی‌توان فیلمی بد هم به شمار آورد. زیرا در اصلی‌ترین پیام‌های خود به کره‌ی زمین، طبیعت و تمام بلاهایی که ما انسانها بر سر آن آورده ایم، اشاره می‌کند. در این فیلم علی رغم بیشتر آثار زامبی‌محور که در آن‌ها همه‌چیز با یک ویروس شروع می‌شود، آخرالزمان به دلیل تحولی کوچک در اکوسیستم کره‌ی زمین فرا می‌رسد. در این میان هم فیلم‌ساز به دفعات شخصیتهایی را نشان می‌دهد که از یک‌سری تیپ گاهی جذاب و گاهی غیرجذاب فراتر نرفته و در عین حال زمانی که به‌عنوان یک مجموعه آن‌ها را می‌بینیم، می‌توانند نمادی از تمام مردم دنیا باشند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده