خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی برترین فیلمهای ترسناک سال 2019- قسمت اول

معرفی برترین فیلمهای ترسناک سال 2019- قسمت اول

معرفی برترین فیلمهای ترسناک سال 2019 - قسمت اول

اره برقی مخملی (Velvet Buzzsaw)

اره برقی مخملی فیلمی ترسناک است که دن گیلروی آن را کارگردانی کرده است و به وسیله کمپانی توزیع‌کننده نتفلیکس ساخته شده است؛ این فیلم ترسناک با داستان منحصر به فرد و جالب خود روی دیگری از ژانر اکشن را برای هواداران سینما ظاهر کرده است. دن گیلروی اضافه بر کارگردانی، نویسندگی فیلم‌نامه را نیز بر عهده داشته است.

این فیلم، درباره آثار هنری گوناگونی است که برای تاجرانِ هنر، جذاب به نظر می‌آیند؛ ولی به مرور چهره جقیقی خود را نشان می‌دهند. اسم فیلم یاد همه اره‌هایی را که از دهه 70 تاکنون تولید شده در خاطر ما زنده می کند

روز مرگت مبارک (Happy Death Day 2U)

فیلم روز مرگت مبارک 2 یکی از جالب ترین فیلم‌های ترسناک سال 2017 بود و اکنون دنباله این فیلم ، امسال در روز ولنتاین انتشار پیدا کرده است. در این فیلم مشاهده می کنیم که «تری» از چرخه زمانی تکرارشونده‌ای که دچار آن شده بود و در آن به دفعات گوناگون توسط یک قاتل روانی به قتل می رسید رهایی می یابد. تری تصمیم می‌گیرد تا مجددا وارد این چرخه تکراری شده و اسرار و رموز آن را کشف نماید، ولی سرانجام در می یابد که «لوری»، همان قاتل ترسناک، مجددا برگشته تا انتقام بگیرد. قسمت نخست این مجموعه یک فیلم جذاب با بازی زیبای جسیکا روث بود که می‌شود آن را نسخه کمدی فیلم ستایش شده Groundhog Day به حساب آورد. حالا در روز مرگت مبارک 2 نیز جسیکا روث بازیگر اصلی فیلم است و کریستوفر لاندن هم کارگردان کار می باشد.

ما (Us)

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

«جوردن پیل»، کارگردان فیلم ترسناک «برو بیرون»، (Get Out) تلاش نموده که فیلم دیگری مانند این فیلم خلق کند و برای این کار، بازیگران مشهوری مثل وینستون دوک، لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس و تیم هیدکر را با خود همراه کرده است. قصه فیلم در مورد خانواده‌ای سیاهپوست می باشد که به وسیله گروهی از اشخاصی که خیلی به خودشان شباهت دارند، دنبال شده و مورد آزار و اذیت واقع می‌شوند . کارگردان هرگز نتوانسته فیلم را خوب از کار دربیاورد. فیل «ما» دقیقا مثل فیلم بیا بیرون، شروع خوبی دارد، ولی ادامه‌اش قادر نیست توجه مخاطب را جلب کند، ولی تفاوتش با «بیا بیرون» در این مسئله می باشد که این فیلم، فقط در چند دقیقه نخست کشش دارد و این جذابیت خیلی ادامه پیدا نمی کند.

قبرستان حیوانات خانگی (Pet Sematary)

جیسون کلارک، ایمی سیمتز و جان لیتگو در بازسازی فیلم کلاسیک وحشتناکی از روی رمانی از استفن کینگ، نقش بازی کرده‌اند که قصه آن در مورد خانواده‌ای می باشد که به خانه‌ای در نیوانگلند منتقل شده و در آن مکان با حقایق ترسناکی در مورد حیاط پشتی خانه مواجه می گردند.

بازی بچگانه (Child’s Play)

«بازی بچگانه» یک فیلم ترسناک اسلشر می باشد که به وسیله لارس کلوبرگ ساخته شده است. این فیلم سینمایی نوعی بازسازی و راه‌اندازی مجدد فیلمی تحت همین عنوان است که در سال ۱۹۸۸ به کارگردانی تام هلند تولید شد و چندی بعد به قسمت‌های دیگر و نیز یک مجموعه تلویزیونی منتهی گشت. این فیلم در مورد زنی می باشد که کارن نام دارد که به پسر خود اندی یک عروسک می‌دهد ولی نه مادر و نه فرزند هیچ کدام از ذات شیطانی این عروسک باخبر نیستند.

نفرین لیورونا (The Curse of La Llorona)

این فیلم سینمایی یک اثر ترسناک با مایه‌های فراطبیعی می باشد و ششمین اثر در مجموعه سینمایی احضار به شمار می رود. فیلم که بر پایه یک فولکلور مکزیکی تولید شده است قصه مادری را روایت می‌کند که در لس آنجلس دهه هفتاد باید از فرزندان خود در مقابل یک شبح نگهداری کند که درصدد ربودن اواست. جیمز وان کارگردان فیلم‌های ترسناک اره، توطئه‌آمیز و دو قسمت اول مجموعه احضار در نفرین لیورونا در مقام تهیه‌کننده به چشم می خورد و کارگردان فیلم هم مایکل چیوز است.

برایت‌برن (Brightburn)

این اثر یک فیلم ابرقهرمانی ترسناک می باشد که به وسیله دیوید یاروفسکی تولید شده است. جیمز گان کارگردان قسمت ۱ و ۲ مجموعه نگهبانان کهکشان تهیه‌کننده این فیلم سینمایی می باشد و یاروفسکی قبل از این با گان در پروژه نگهبانان کهکشان هم همکار بوده است. فیلم راجع به کودکی است که دارای نیروهایی فوق بشری است ولی در درونش جدالی بین خیر و شر صورت گرفته است که این قوا لزوما در مسیر خیر استفاده نمی‌گردند.

مرده‌ نمی‌میرد (The Dead Don’t Die)

این فیلم جیم جارموش یک اثر کمدی می باشد که مولفه های فیلم‌های ترسناک را نیز در خود جای داده است. «مرده‌ نمی‌میرد» روایتگر شهر کوچکی می باشد که در آن مردگان از گورهایشان خارج آمده‌اند و به طرز بی‌رحمانه‌ای به موجودات زنده هجوم می‌برند. بازیگرانی مانند بیل مری، آدام درایور و تیلدا سوئینتن در این فیلم بازی می کنند، بازیگرانی که قبلا هم در فیلمهای جارموش بازی کرده اند و در بین بازیگران معروف آثار این فیلمساز جای دارند.

آنابل به خانه می‌آید (Annabelle 3 -Annabelle Comes Home)

«آنابل به خانه می‌آید» عنوان قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های آنابل می باشد. ویرا فارمیگا و پاتریک ویلسون، از بازیگران شناخته شده مجموعه در نقش وارن‌ها، دو نقش فرعی فیلم را ایفا می کنند و مکینا گریس بازیگر مجموعه تلویزیونی «تسخیرشدگی» قرار است ایفاگر نقش دختر وارن‌ها باشد.

گری دابرمن که فیلمنامه نویس دو قسمت پیشین مجموعه آنابل و فیلم‌های ترسناک پرفروشی مانند «آن» و «راهبه» بوده است برای اولین بار در مقام کارگردان در نخستین تجربه خود «آنابل به خانه می‌آید» را کارگردانی کرده است.

میدسامر (Midommar)

«نیمه تابستان» یک اثر ترسناک سوئدی- آمریکایی می باشد. «نیمه تابستان» ساخته آری استر کارگردان فیلم سینمایی «موروثی» است؛ این فیلم سینمایی بر قصه زوجی متمرکز است که تعطیلات خود را در یک دهکده کوچک در سوئد سپری می کنند. این سفر که آغاز خوبی دارد، به تدریج فضایی عجیب می یابد و زوج فیلم هر لحظه بیشتر از قبل به همسایگان خود مشکوک می‌گردند. همسایه‌هایی که به تدریج می فهمیم دارای چه گرایش‌های عجیبی هستند.

خزنده (Crawl)

فیلم خزنده عنوان فیلمی در گونه ترسناک، اکشن و هیجان‌انگیز و محصول ایالات متحده می باشد. کارگردانی این فیلم ترسناک را الکساندرا آجا بر عهده داشته وفیلم نامه را هم مایکل رستمسن و شاون راسموسن با همکاری هم به نگارش درآورده اند. از بازیگران مشهور این اثر می‌شود به کایا اسکودلاریو اشاره نمود. خلاصه قصه این فیلم از این قرار است، هیلی کلر موقع سعی برای نجات پدرش در یک طوفان شدید، در می یابد که او در یک خانه پر از آب گرفتار شده است و بایستی برای نجات جان خود با تمساح‌ها جدال نماید …

ببرها نمی ترسند (Tigers Are Not Afraid)

این اثر یک فیلم در رابطه با اشباح است که توانسته اوج سبک ترسناک را در سال 2019 به نمایش بگذارد و می‌ شود آن را بهترین فیلم ترسناک 2019 به حساب آورد. قطعا شما فیلمی مانند این فیلم را ندیده‌اید که تراژدی دنیای حقیقی را از راه دنیای فانتزی ترسناک به شیوه ای خلاقانه بازگو نماید.

۴۷ متر در اعماق: رهاشده از قفس (47Meters Down: Uncaged)

فیلم 47 Meters Down یکی از فیلم‌های زیبا و موفق سال 2016 بود. این فیلم ترسناک و هیجان انگیز با موضوع هجوم کوسه‌ها که با بودجه کمی تولید شده بود، با فروشش به یک کمپانی دیگر، بخت حضور در اکران برای سینما را پیدا نمود. 47 Meters Down از این فرصت به‌ بهترین وجه استفاده کرد و موفق شد به موفقیت تجاری بزرگی برسد. فیلم توانست در امریکا 67 میلیون دلار بفروشد، در صورتی که هزینه ساخت آن بیشتر از 5 میلیون دلار نبود. چنانکه انتظار می‌رفت، دنباله این فیلم هم تولید شده و با بودجه 12 میلیون دلاری، 33 میلیون دلار در باکس آفیس درآمد کسب کرد . قصه در مورد 4 دختر غواص می باشد که بقایای یک شهر مایان‌ها را می یابند که البته نقطه شکار کوسه‌های وحشتناک هم می باشد.

داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی (Scary Stories to Tell in the Dark)

این فیلم ترسناک بر پایه کتاب کودکانی با همین عنوان تولید شده است که یکی از فیلمهای مورد انتظار سال 2019 هم بود. تهیه‌کنندگی این فیلم را کارگردان معروف، گی‌یرمو دل‌تورو برعهده گرقته بود که پییش از این سابقه تولید فیلم های ترسناک را در کارنامه خود داشته است. رد پای دل تورو را می‌شود از ظاهر دیداری فیلم تا موجودات عجیب ترسناک درون آن ملاحظه کرد.این اثر یک فیلم ترسناک و سرگرم کننده می باشد که نباید تماشای آن را از دست داد.

«آماده ای یا نه» (Ready or Not)

زنی با بازی ساماندرا ویوینگ، بعد از ازدواج با مردی که گمان می‌کرد محبوب ابدی‌ وی خواهد بود، در شب عروسی‌اش درمی یابد که خانواده شوهرش عادی نمی باشند. این خانواده متمول که به کسب‌ و کار طراحی و تولید بازی‌های تخته‌ای سرگرم می باشند، از وی درخواست می کنند که با آن‌ها بازی کند.

به این شکل که فرار کند و خانواده شوهر به‌ قصد شکار در پی او بروند، ولی مدتی بعد زن می فهمد که شوخی در کار نمی باشد و خانواده از اسلحه‌ها و گلوله‌های واقعی استفاده می نمایند و قصه از همین جا آغاز می‌گردد. منتقد‌ان از این فیلم خوششان آمد.

ادامه دارد...

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده