خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی برترین فیلمهای ترسناک سال 2019 - قسمت دوم

معرفی برترین فیلمهای ترسناک سال 2019 - قسمت دوم

معرفی برترین فیلمهای ترسناک سال 2019 - قسمت دوم

آن: بخش دوم(It: Chapter Two)

فیلم ترسناک «آن: بخش دوم» اثری است با مایه‌های فراطبیعی و دنباله‌ای بر قسمت نخست این مجموعه که در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد. این قسمت هم مانند قسمت پیشین در ساخت خود از رمان «آن» اثر استیون کینگ اقتباس کرده است. اندی موشیاتی کارگردان و گری دابرمن نویسنده که با هم در قسمت نخست همکاری کرده بودند برای تولید قسمت دوم هم حضور دارند. قسمت دوم مجموعه «آن» در سال ۲۰۱۶ اتفاق می افتد، یعنی ۲۷ سال بعد از اتفاقات تابستان سال ۱۹۸۹ که در فیلم اول روایت شده بودند.

۳ نفر از جهنم (Three From Hell)

فیلم سینمایی «۳ نفر از جهنم» به کارگردانی راب زامبی ساخته شده است. زامبی را با فیلم اسلشر «هالووین» محصول سال ۲۰۰۷ به یاد می آوریم. قصه فیلم بر ۳ قهرمان فیلم‌های قبلی متمرکز است و به خاطر «خشونت سادیستی» و موارد دیگر که در آن استفاده شده درجه R دارد.

یک برش از مردگان (One Cut of the Dead)

این فیلم که نخستین دفعه در سال 2017 در ژاپن به نمایش درآمد و فیلمی زامبی‌محور با بودجه کم به حساب می‌آید، نهایتا در سال 2019 راه خود را به غرب پیدا نمود. در آغاز موقع تماشای فیلم، گمان می‌کنید که در حال تماشای یک فیلم زامبی بسیار ساده ژاپنیه ستید؛ اما بعدا می فهمید که این فیلم اثری مربوط به حمله زامبی‌ها نیست، بلکه دارید یک تیم پرتلاش فیلم‌سازی را مشاهده می کنید که در حال تولید یک فیلم زامبی هستند، ولی بعد زامبی‌های حقیقی هجوم می‌آورند...

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

شمارش معکوس(Countdown)

فکرش را بکنید؛ تلفنتان، شما را بکشد. قصه این فیلم بدین گونه است که یک اپلیکیشن، فراگیر شده و هنگامی که دانلودش می‌کنند، زمان مرگ افراد را به آن‌ها می‌گوید.

کمی خنده‌دار است، در ابتدا شخصیت‌های فیلم هم همین عکس العمل را از خود نشان می‌دهند، تا اینکه می فهمند، اعداد درحال شمارش معکوس می باشند و آن موقع است که کمی بیشتر با مسئله جدی برخورد می کنند؛ پس فیلم درباره این موضوع است که دقیقا پیش از اینکه شمارش معکوس به پایان برسد، چه اتفاقی رخ می دهد.

فانوس دریایی (The Lighthouse)

این اثر یک فیلم ترسناک سیاه و سفید آمریکایی می باشد که رابرت اگرز آن را کارگردانی کرده است. ایگرز قبل از این فیلم ترسناک «جادوگر» را در سال ۲۰۱۵ به عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی‌ خود ساخته بود. ویلم دفو بازیگر معروف آمریکایی هم در«فانوس دریایی» بازی کرده و یکی از نقش‌های اصلی فیلم را ایفا می کند.

فیلم سینمایی «فانوس دریایی» قصه یک نگهبان پیر فانوس دریایی است که روایت آن از لحاظ تاریخی در آغاز قرن بیستم می‌گذرد.

دختری در طبقه سوم (Girl on the Third Floor)

مردی تصمیم می گیرد یک قصر قدیمی را برای خانواده خود بازسازی نماید. قصری که دارای یک تاریخی سیاه و خطرناک است و در ادامه فیلم به ساکنان نشان می‌دهد که چه اتفاقاتی برای آن‌ها درنظر گرفته است. کارگردان «دختر طبقه سوم» تراویس استیونس بوده که قبل از این فقط یک مستند کوتاه را در کارگردانی کرده و بیشتر او را به عنوان یک تهیه‌کننده می شناسند.

دکتر اسلیپ (Doctor Sleep)

«دکتر اسلیپ» مثل چندین فیلم ترسناک دیگر سال ۲۰۱۹ اقتباسی از رمان‌های استیون کینگ بوده است. این فیلم در حقیقت دنباله‌ای بر فیلم «درخشش» به کارگردانی استنلی کوبریک می باشد. درخشش هم بر پایه رمانی به همین عنوان از استیون کینگ تولید شده بود.

این فیلم ماجرای زندگی دنی تورنس را دنبال کرده است؛ کاراکتری که در فیلم سینمایی «درخشش» کودک بود و اکنون مردی شده دارایی نوعی قدرت ویژه که آن را «درخشش» می‎‌نامد.

نیزه (Harpoon)

این فیلم سینمایی ترسناک ساخته کشور کاناداست و کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده راب گرنت بوده است. در این فیلم بازیگرانی مانند مونرو چمبرز، امیلی تایرا و کریستوفر گری بازی کرده اند.

ساشا و ریچارد رفقای صمیمی هم می باشند. از آنجا که ریچارد دارای روحیه‌ای خشن است و کمی هم بدبین است، با دیدن پیامک مشکوکی در گوشی ساشا، گمان می‌برد که ساشا و دوست صمیمی ریچارد یعنی جونا پنهانی با هم در ارتباط هستند. ریچارد به جونا هجوم آورده و وی را به خاطر این مسئله سرزنش می‌کند...

بلیس (Bliss)

این فیلم، اثری ترسناک 2019 در ژانر خون آشامی می باشد. بلیس به کارگردانی و نویسندگی جو بیگوس می باشد که ساخته کشور آمریکا است. در این فیلم بازیگرانی مثل دورا مدیسون و ترو کالینز در آن بازی کرده اند. این فیلم درباره زن هنرمندی به اسم بلیس می باشد که در نیویورک زندگی می‌کند. بلیس چندی است که با کمبود ایده‌های نو برای آثارش روبرو گشته است...

تباه (Depraved)

این فیلم تباه ساخته کشور آمریکا و در ژانر ترسناک – درام – جنایی می باشد. کارگردانی فیلم به عهده لری فسندن بوده است و بازیگرانی مانند دیوید کل و الکس بیروکس در آن بازی کرده اند. این فیلم ، نمونه سینمایی مدرن کتاب فرانکشتاین نوشته ماری شلی می باشد. هنری دکتر سابق ارتش می باشد که به خاطر اتفاقات ناگوار و دلخراشی که در جنگ نظاره گر بوده است دچار استرس و حالات بد روحی گردیده است....

حفره‌ای در زمین (The Hole in the Ground)

این فیلم ترسناک ساخته کشورهای بلژیک، فنلاند و انگلستان می باشد. این فیلم در گونه ماوراء الطبیعی است و کارگردان و نویسنده آن لی کورنین می باشد .از جمله بازیگران این فیلم می توان به سینا کرسلیک، جیمز کازمو و سایمون کربی اشاره کرد.

قصه این فیلم درباره مادری مجرد به اسم سارا می باشد که با پسر خود کریس برای آغاز یک زندگی تازه به محله‌ای دیگر نقل مکان می‌کنند. سارا همه سعی خود را به کار می بندد تا فرزندش کمبودی از لحاظ عاطفی احساس نکند...

باد (The Wind)

فیلم باد ساخته کشور آمریکا می باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده اما تامی بوده است و بازیگرانی ماند اشلی زوکرمن، کاتلین جرارد و مایلز اندرسون در آن بازی کرده اند.

لیزی زن توانمندی است که در قرن نوزدهم و در منطقه ای دور افتاده نزدیک مرز آمریکا به تنهایی روزگار می گذراند. وی مسئولیت مدیریت و سرپرستی، یک مزرعه دورافتاده در ناحیه ای دورافتاده را بر عهده گرفته است. این ناحیه ، به خاطر شرایط جغرافیایی ویژه اش به شکل پیوسته در معرض بادهای شدید واقع شده و وزش باد برای حتی چند لحظه هم در این مزرعه متوقف نمی‌گردد. به تدریج لیزی درمی یابد نیرویی شیطانی در مزرعه اش وجود دارد. نیرویی که باید یکه و تنها با آن روبرو گردد...

کابوس (Nightmare Cinema)

این فیلم سینمایی ترسناک ساخته ایالات متحده است. آلخاندرو برگز کارگردان این فیلم می باشد و بازیگرانی مثل آدام گودلی، اورسون چپلین و میکی رورکه در آن به بازی کرده اند.

قصه این فیلم از آنجا شروع می‌شود که پنج غریبه به منظور دیدن فیلمی به یک سالن سینما وارد می‌شوند. غافل از این که این سالن یک سالن عادی نیست. با آغاز فیلم، شدیدترین ترس‌ها و تیره ترین رازهای این اشخاص روشن می‌شود...

من شیطان را تسخیر کردم (I Trapped the Devil)

این اثر فیلمی ماوراءالطبیعی می باشد که جاش لوبو نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان آن بوده است.

داستان فیلم I Trapped the Devil از آنجا شروع می‌گردد که مت و همسرش کارن، برای دیدن برادر مت، استیو عازم خانه او می‌شوند. آنها به منظور سورپرایز برادر مت، در تعطیلاتکریسمس، بدون خبر دادن رهسپار خانه او می‌شوند. آنان مطلع نیستند که با داخل شدن غیر منتظره‌شان به خانه استیو، دردسر بزرگی برای خودشان درست کرده‌اند....

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده