خرید از سراسر دنیا


» پیشنهاد فیلم / معرفی بهترین آثار سینمایی که باید حتما آنها را تماشا کرد (1)

پیشنهاد فیلم / معرفی بهترین آثار سینمایی که باید حتما آنها را تماشا کرد (1)

پیشنهاد فیلم / معرفی بهترین آثار سینمایی که باید حتما آنها را تماشا کرد (1)

Parasite / انگل

انگل که در سال ۲۰۱۹ انتشار یافت، اولین فیلمی از کشور کره جنوبی است که موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار شد و چند اسکار مهم دیگر را نیز به دست آورد. این اثر با استقبال بی نظیر مخاطبان و منتقدان روبرو گردید. این فیلم زیبا و درخشان قصه خانواده‌ای فقیر را روایت می کند. نویسنده و کارگردان فیلم بونگ جون-هو است. به شما تماشای این فیلم را توصیه می کنیم.

جوکر / Joker

«جوکر» از بهترین فیلم‌های درامی است که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. این فیلم براساس رمان‌های مصور تولید شده است. داستان فیلم درباره آرتور فلک یک کمدین ساده می باشد که مبتلا به بیماریهای روانی بسیاری است. وی اصلا توسط اطرافیان خود پذیرفته نمی‌شود. او که از این زندگی کسالت بار خسته شده است، تصمیم می‌گیرد تمام باورهای خود را کنار گذاشته و در مقابل قوانین ظالمانه جامعه‌ خود قرار بگیرد.کارگردان فیلم تاد فلیپس بوده و واکین فینیکس ستاره آن است.

مرد ایرلندی/ The Irishman

مرد ایرلندی یکی از برترین آثاری است که در سالیان اخیر ساخته شده است و از بازیگران نامدار تاریخ سینما بهره برده است. کارگردان آن مارتین اسکورسیزی می باشد. آل پاچینو، رابرت دنیرو و جو پشی ستارگان این فیلم هستند که خاطرات سینمایی خوش گذشته را برای سینما دوستان خلق می کنند. فیلم‌نامه این فیلم به وسیله استیون زایلیان نگاشته شده که بر پایه رمانی از چارلز برنت به نام شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی می باشد.

داستان ازدواج/ Marriage Story

یکی از برترین فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ تولید شده، داستان ازدواج است که دارای قصه ای جذاب و پیچیده است. این فیلم زیبا راوی قصه زوجی است که در گیر و دار طلاق هستند. این اثر جذاب سینمایی در گونه کمدی-درام ساخته شده و نویسنده و کارگردان آن نوآ بامباک است. آدام درایور، اسکارلت جوهانسون، لورا درن، مریت ویور از باریگران مهم فیلم هستند.

زندگی پای/ Life of Pie

«زندگی پای» توانسته است در زمینه جلوه‌های ویژه دستاوردهای مهمی برای سینما داشته باشد. این فیلم که در سال ۲۰۱۲ تولید شده، اثری از کارگردان پرآوازه، آنگ لی است. زندگی پای توانست ۴ جایزه اسکار را تصاحب نماید که از جمله آن‌ها جایزه بهترین کارگردانی بود. قسمت زیادی از قصه این فیلم در یک قایق روی دریا روایت می‌شود. تماشای این اثر مهیج را به شما پیشنهاد می کنیم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده